Elin - glädje till tusen

vet ni vad? jag fick G i slutbetyg i matte B. Jag är så jäkla stolt rent ut sagt över mig själv att jag lyckades ta mig från ett stort fett IG till G. Jag är så glad att jag slipper plugga om det i trean, det hade varit så fruktansvärt segt.

Resten av dagen har varit rent ut sagt perfekt. Haft slappa lektioner där vi inte gjort så specielt mycket och efter skolan stack jag och några tjejkompisar in till stan för att kolla solglasögon. Vi provade dem mest fulaste och konstigaste solglasögon jag någonsin sätt. Om jag hade haft med mig en kamera hade jag tagit foto på alla. Vissa var så fruktansvärt fula att jag bara ville spy på dem ;).

Balder är som sagt var ful med bus och tröttnar ej på någonting, tuggar på allt gör han också så min eftermiddag har jag spenderat med vår lilla buse till hund.

Hur har er dag varit idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0