Elin - havregrynsgröt och nationella provet

Godmorgon allihopa!
 
Har precis  ätit upp min (något äckliga) havregrynsgröt. Sitter just nu och tänker på något annat för att jag inte ska få upp allt igen. (notera att jag inte tycker om havregrynsgröt utan äter den bara för att orka med matteprovet idag). På detta så är jag så nervös att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Pluggade matte hela kvällen så kan det just nu (y=kx+m), men som alltid kommer jag nog glömma allt när jag väl sitter där och ska verka duktig och kämpa för mitt lilla G.

Nu till alla er som sitter där hemma eller kanske redan är i skolan och ska skriva Nationella i Matte B. Ett stort lycka till. Det lär jag behöva i alla fall ;)

Ha en annars bra dag mina små gnuisar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0