Elin - ingen speciell rubrik

Idag skulle jag egentligen pluggat matte, medicin och fixat lite till på min redovisning i människan socialt och kulturellt men istället har jag läst snabba cash och nu sitter jag här. Pappa håller på med min dator och fixar och trixar så den kan jag inte vara på och fixa med arbetena och matten fattar jag inte ett dugg. Allt går dåligt x)

Vi har ett miniprov i medicin imorgon om alla urinorganen och jag har glömt papprerna i skolan. VAD SKA JAG GÖRA DÅ?. hmm.. ännu ett problem.

Matte nationella har vi då på tisdag. 4 Timmar prov utan någon rast. Man kommer vara helt slut i bollen när man är klar och dessutom när man inte heller kan det.

Finns det någon som äger ett trollspö och har lust att låna ut det?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0