Elin - min helg

Hela helgen har spenderats nere i skånelandet. Åkte vid lunchtid hem till farmor och farfar i lördags för att äta lunch med dem och sen på kvällen åkte vi vidare till min mormor för att fira min kusin som fyller 20 år.

När vi var ute och gick ville Isabell ta fotton på alla blommor vi såg, det resulterade i att kameran nästan blev överfull av blommor.


Vi hittade även en massa sniglar i mormors trädgård när vi var ute och lekte

SÖNDAG
Idag har vi varit på barndop i trelleborg och jag fick stå som fotograf, man kände sig lite ivägen när man sprang fram för att få bra fotton, men vill man ha minnen mer än i huvudet får man vara ivägen lite.
Efter själva dopcermonin åkte vi till en lokal där vi åt god mat och tårta och lekte med alla barnen och satt och pratade. Det var en mysig eftermiddag och jag älskar verkligen min släkt <3.

Nu ska jag krypa till sängs för imorgon är det en ny vecka med en massa skola, läxor och träning.
natti natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0