Elin - Skolan dränker mig snart

Nu sitter jag här och försöker få ihop en lång redovisning som skulle varit klar för flera veckor sen. Skyller lite på läraren faktiskt för hon har inte satt något datum vilket gör att man prioriterar andra saker framför. Så nu sitter jag här och har bestämt mig för att bli klar till mångdag. Har 18 sidor fakta och allt är intressant men så jäkla tråkigt och jag vet inte riktigt hur jag ska få det att bli bra. Självklart måste jag korta ner alla fakta med och skriva om alltihopa. På detta har jag en massa frågor som ska svaras på och en massa matte som ska räknas så att man i alla fall har en liten chans att klara nationella provet på tisdag.

Om ungefär 2 timmar ska jag ta och ta bussen in till friskis och svettis för att träna ett medelpass med Amanda. Efter allt godis som jag ätit de senaste veckorna är det bara rätt åt mig att få lida lite.

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske blir det tacopaj hemma hos Amanda eller så blir det åter igen en hemmakväll med familjen + farmor och farfar som är och hälsar på.

Nu har jag suttit och försökt komma på undanflykter för att slippa plugga, men det har inte gått så bra. Det ända är;
* Jag måste skriva ett inlägg för annars tror ni att jag dött.
* Jag måste äta

och nu funderar jag på om det är värt att gå och städa toaletten bara för att slippa plugga. Är det det?

Vad ska ni hitta på detta lilla minilov? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0