Ida - Vinn en iPhone

Hej hallå!
Mycket att göra idag, ska jobba lite senare. Han dock kika in på en blogg och upptäckte en tävling hos dennism. Så glad jag skulle bli om jag vann, då hade jag varit lika cool som Elin ;] Haha


http://nyheter24.se/modette/dennism/2010/05/07/tavling-vinn-iphone-3gs/

Tävlingen om den vita iPhonen (3GS, låst till Telia) pågår till lördagen den 15 maj, så ni hinner också vara med och tävla om ni vill - passa på!

Tävlingsinstruktioner:
- Skriv en valfri kommentar till inlägget hos dennism, t.ex. ”Jag är med och tävlar!”.
- Bifoga din e-postadress när du skriver kommentaren.
- Du kan öka din chans att vinna genom att länka till tävlingen från din blogg.

Ha det bra!
Och hörrni, passa på att njuta av er lediga söndag (om ni nu är det) för imorrn äre jobb/skola igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0