Lizi - Vadå Press?!

Idag fick man veta att i två ämnen har jag uppgifter som helt kommer att bestäma mitt betyg... Jippy säger jag, NOT!
I Samhäll måste jag lämna i en jobbig analys uppgift, han sa om den är bra så kommer jag att få mvg... Samma sak i matte fast där ska jag ha ett prov och jag måste skriva vg på det för att få det i betyg! Och det vill jag ha eftersom jag haft vg på alla prov utom ett, Geometri... så nästa måndag blir det att ha geometri prov i matte...
Det jobbiga är att detta är inte det ända man har nu innan sommarlovet... Jag har fortfarande min swot analys kvar... jag ska ha samhällsprov (på måndag, samma dag som matten :/), jag ska ha engelska grammatik prov, sen har jag även en redovisning och en inlämning i svenska....
men man får tänka att snart är det sommar i alla fall! :D Kommer bli en super bra sommar! Det känner jag på mig :D

I helgen har jag mest pluggat (tråk!) men jag har även varit på Fest, Jenny firade sin 18 årsdag :) Så grattis till henne i efterskott! :) Sen har jag kollat lite film :P Det gör man ju varje helg :D ! Har bland annat kollat på Avatar, måste säga att den var bättre på bio men den gick absolut att se på vanlig tv också :) ! 

Nä nu ska jag nog försöka få några av mina arbeten klara, både svenska arbetet och redovisningen ska in imorgon + swot analysen.... ska även se om jag hinner göra samhälls analysen men det kommer jag troligen inte att orka :P :/ x(


En liten "sommarbild" jag tog i helgen får avrunda detta inlägg :)

Ha en super bra fortsättning på den här veckan! Tänk på att det snart är sommar så blir man glad! :D
 

Kommentarer
Postat av: Nicco

Vilken fin bild :D <3

2010-05-24 @ 21:16:29
URL: http://plenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0