Nicco - Anonyma kommentarer

Kära "Lyssna inte på hyckleri"!

Jag vet inte riktigt hur jag ska säga det här, men hur ska jag kunna lita på att det du säger är sant om du inte ens kan stå för det själv (dvs. skriva ditt namn och eventuell e-postadress)?

Jag har ingenting emot att man diskuterar och har olika åsikter, men då måste man kunna stå för dem med. Jag tycker att det är jätteintressant att höra kommentarer från båda sidor i en diskussion. Men det är ju ingen mening med det om man inte kan diskutera tillbaka.

Så bästa "Lyssna inte på hyckleri" (vilket jag antar inte är ditt riktiga namn), har du något mer att säga så återkom gärna med kontaktinformation!

MVH


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker precis som dig/er på den punkten!

2010-05-20 @ 10:43:29
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0