Nicco - Dålig dag

Just nu är jag så otroligt jävla trött på allt och alla. Ska inte tråka ihjäl er med några detaljer, men kan säga som så att jag tappar hoppet på mänskligheten ibland. Så mycket att jag är nära ett nervsammanbrott.

Och den bästa boten mot detta är, som ni alla vet, shopping. Så jag pallrade mig in på H&M. Hittade ett linne. Provade det. Det satt sådär. Men det kostade ju bara 50:- och det skulle ju dämpa min ångest. Men jag hade ju inga pengar, skulle bli tvungen att låna av Pierre. Och han skulle ju ge dem till sin mamma som han var skyldig pengar. 
Men, men , ångesten då?
Nej. 
Men snääääälla...?
NEJ!
Jo, kom igen, du kommer må mycket bättre sen!
NEJ SA JAG FÖRIHELVETE!!

Och nej blev det. Jag lyckades motstå. Kakpoäng till moi!

När jag kom hem var jag dock tvungen att ta ångestdämpande nr 2. Smält ost. Yummie :D




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0