Nicco - ROLIG LEK!

Åh åh åh jag kom på en rolig grej! :D
Jag skriver mina ockh Idas kommentarer till
Eurovision Song Contest-låtarna och så får ni gissa vilken låt det var! :)




"Tycker den är söt, gullig pojk. Kommer gå bra bland andra balkanländer. Var övertygad om att det var en tjej innan han började sjunga"

"Gulligt att han började skratta till av glädje för att han blev så glad över responsen"

"Aqua-låt. Typ nån av de senaste de gjorde, vet du vilken jag menar? Skumma Lyrics. Vi gillar fjärilar liksom."

"Denna påminner om Sarah Dawn Finer eller vad hon heter"

"Kraftfull denna du! Otroligt manlig! Han ser ut lite som Bruce Willis"

"Denna killen var ju lite söt men jösses vad cheezy. så otroligt lättsam liksom. Välkommen till min perfekta lilla värld"

"Lite skoldisco feeling över den men vet inte varför haha. "

"Roboten får det stressigt, kolla när hon börjar såga av dräkten. Coolt med blinande ljus. Mellanstadiedisco här med typ"

"Och här har vi Sarah Dawn finer igen fast discoversion"

"Denna här var bra tills de började sjunga. Hon ser ut som Plupp och låter som gammal upphottad schlager. Och vad är det för jävla gospelkör?"

"Utklädd Per Gessle med peruk! Väldigt svennig. För tankarna lite till Carola och Andreas Johnson"

"Känns lite som High School Musical på portugisiska..."

"Tempo! Sommarhit! Lite såna låtar man hade på skiva i lågstadiet. Något säger mig att vi kommer få höra denna från fjortismobiler i sommar..."

"Jösses vad hon var lik Angelina Jolie! Lite Megan Fox med. Kan inte sluta stirra på hennes insqueezade tuttar"

"Ser lite ut som att hon har inävlor runt halsen..."

"Denna är speciell, på ett bra sätt. Lite som de svenska tjejerna på P3. Får lita Amy Diamond-känsla över den..."

"Vet inte varför, men börjar tänka på Pokémon"






Och facit då:





Hihi, hur många rätt fick ni? :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0