Petra - intresseväckande!

Hej FOLKS!

Idag kan jag lova att ni ska få ta del av ett mycket intressant inlägg! PÅ ett eller annat sätt kommer ni kanske att ha nytta av det, eller kanske bara roas av det. Givetvis ska ni få ett smakprov på den "andliga förklaringen" till varför vi är den vi är, dvs HOROSKOP! Det är så läskigt bra, och det stämmer så sjukt mycket, att jag nästan blir galen!
Ni ska i alla fall få ta del av det som sägs om fisken och kärleken (ååå suprice;) :O) och det kan ni ha nytta av må ni tro! Antingen är ni fiskar själva, eller är ni kanske störtkära i en fisk som ni överhuvudtaget inte förstår er på, så låt mig hjälpa er... Jag tror att det här ger er förklaringar, om inte så bara njut av lite text som i mina öron är som musik! :)
Och vet ni vad? PÅtal om dessa dötrista måndagar, så är faktiskt detta en bra sådan! :)
Jag har ingen håltimma, utan sitter här hemma och bloggar istället. Om ni ville veta så var detta bara ett litet tillägg XD.

Sååååå.... have a taste! ;) and ENYOJ!

Ska väl först citera lite som fler kanske kan ta nytta av, sen får ni lite mer "deep informations about fish" XD.

"Ett Lejon med sin värme kan lära sig av vattumannens distans och vice verse.
En kräfta talar gärna i ägande termer medan en stenbock uttrycker sin kärlek på ett opersonligt sätt.
Men även i motsatser finns likheter. En vädur kan entusiastiskt kasta sig in i en romans utan att tänka på några konsekvenser, medan Vågen (som är det rakt motsatta tecknet) helst vill ha balans och harmoni i sitt förhållande."

ÅÅÅÅ NU.... Fiskarna! Se om det stämmer, för mig är det solklart! Och visst är det så... även i olikheter finns det likheter?

"I kärlekslivet blir fiskarnas karaktärsdrag tydliga. De blir lätt förälskad, för att inte säga kär i kärleken. Lika snabbt som fiskarna blir förälskade blir det besvikna. Detta leder till många kärlekshistorier. Deras kluvenhet gör det svårt att skapa hållbara förhållanden; kombinationen av självständig och extremt känslig förvirrar, fiskarna upplevs ofta som oförutsägbara. Samtidigt som det längtar efter att få ge hela sitt hjärta och alla sina känslor så vill de också bevara sin självständighet. "

"Fiskarna ÄLSKAR drama! Helst vill det släppa taget om allt annat och låta de starka känslorna styra hela deras väsen. De är inte själva drivande i romanser men låter sig gärna svepas med och förföras. Oftast faller fiskarna för driftiga och livliga människor som skapar tempo och ger skydd, och tar initiativ.
När fisken ska fånga en partner spelar han/hon ofta svårfångad. De flirtar men driver inte handlingen framåt. Att spela svårfångad är verkligen bara ett spel för dem, fiskarna är väldigt följsamma när andra för handlingen framåt."

NU FÅR NI SOM ÄR MINDERÅRIGA FAKTISKT BLUNDA! Alternativ sluta läsa, för det går faktiskt! XD

" Behovet att behaga gör fiskarna till goda sängkamrater, som dock behöver lära sig att se till sina egna behov lite mer. Fiskarna fantiserar alltid, även om de är i ett långt förhållande, om de delar med sig av sina fantasier och talar om sina egna behov kan de bli riktiga sexartister (haha jag måste ju tillägga, att allt stämmer nog kanske inte XD). "
"Om fiskarna gifter sig har de som avsikt att vara trogna"

"En kvinna som vill ha en fiskman bör komma ihåg att vara romantisk. Hon måste uppmuntra hans drömmar och hela tiden förnya förhållandet. "

"Fisk-kvinnan är urbilden av en romantiker. Romantik är oerhört viktigt och hon ser inget fel i att drömma om en riddare på en vit häst som ska förändra allt. Fiskkvinnans partner måste förstå hennes behov av romantik och erotik. Fiskkvinnan tar sällan initiativet utan trivs bäst i gamla könsroller där mannen uppvaktar. Fiskkvinnan gillar Vågmäns stilfulla uppträdande och faller lätt för dem. Bäst passar fiskkvinnan med vattenstyrda tecken, men faller lätt för Vågens charm".

"Fiskkvinnor är svåra att vinna
. Varje natt ska vara ett äventyr, rutin är en kärleksdödare och deras bekräftelsebehov är enormt. Om fiskkvinnans man kan få henne att känna sig åtråvärd och kan uppskatta hennes känslighet kan han få uppleva hennes hängivenhet i en fantastiks romans."

Lite intressant var det eller hur? Är det något mer ni vill veta så finns det massvis att skriva! Kommentera om ni saknar ngt så får jag se om jag kan hitta ett bra citat! ;)

Jag gillar i alla fall beskrivningarna som uttrycker så precis hur jag agrerar ibland. Känslig som sjutton är jag, och bekräftelsebehovet är enormt. Jag älskar när jag hamnar i centrum och när kärleksromanser är sagolika, som hämtade ur en film...

Nu kan jag ju inte mer än att tillägga att jag går och väntar på den där riddaren på vit häst som ska förändra allt... man hoppas ju, man hoppas... någon dag står han där, som en uppenbarelse och inget annat känns mer rätt...
NI HÖR JU själva! Jag ÄR OCH FÖRBLIR ett ypperligt exemplar av en fiskkvinna! XD

Nu ska jag i alla fall dra i väg och få lite andra saker gjorda. På schemat står 3 hästar som ska ridas, och tränas!
Så, hej och hopp för ni rinner tiden i väg... (inte springer som ni brukar säga låter tantigt! ;))

Puss och hej då folks!

Se för bövelen till att kolla upp era horoskop och LÄS för sjutton Metro! Den ger er allt ni behöver och lite till;)
Nu ska jag i väg:)

CIAO!


petra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0