Petra- Måndag igen...

Hellååå alla skojfriska människor!

Sitter som vanligt och fördiver min håltimma på bästa möjliga vis, och vad gör jag inte då? jo... jag bloggar!
Tummen upp för detta eller om det fanns en sån där facebook funktion så hade det gått bra om ni tryckte på "gilla", vilket hade haft samma effekt XD.

Vad är det jag hör, kanske ni tänker nu!? Facebook... japp... dessvärre... jag som var och fortfarande är antifacebook har trots allt joinat the dark side... :O :O
Det har inte gjort mitt liv bättre, så meningen har jag inte riktigt förstått mig på ännu... Men, det kommer kanske?
Jag har syndat, jag vet... men för er som inte har facebook, och tvivlar på om ert avstående verkligen är rätt, så vill jag bara stötta er och uppmuntra till att inte skaffa det, för facebook är krångligt, jobbigt, stort och ofattbart!
Det förändrade inte mkt som sagt... mer än att man fått lite mer koll än vanligt...

Påtal om tidsfördriv, vad brukar ni göra?
För det mesta brukar jag inta en bänk och sitta där tills jag inte orkar längre... tro det eller ej, men man kan verkligen bli trött på att sitta...
I alla fall... på den här bänken sitter man inte bara utan man kollar såklart lite också! :)
Det finns en hel del snygga killar på gymnasiet, och många av dem borde verkligen INTE få vara så fina...
ni vet, sådär fina... obeskrivliga... de som man bara tittar på men nöjer sig med det, även fast man kanske dagdrömmer ibland! XD :D knäppa fiskar, så gör de alltid... dagdrömma är en av vår största sysselsättning! XD
missuppfatta mig inte, jag menar inte såna fiskar som simmar i vatten ni vet, nej nej! Jag menar sådana som jag, romantiska, empatiska och dagdrömmande fiskar, dvs stjärntecken (horoskop). :D "gilla"

Nåväl... påtal om dessa killar som man bara beundras över så har jag faktiskt lyckats hitta min smak vad det gäller killklädsel...
Jag diggar starkt när killar har på sig chinos, gärna med en stilren tröja i en ljus färg...
GÄRNA vitt för det ser så sjukt fint och fräscht ut! :D
Inte nog med detta så får de gärna ha solglasögon på sig eller hängandes på tröjan... me likes! :)
Inte är det fel med en bricka till "halsband" eller något annat som ger det hela en sifistikerad stil. Jag älskar när det ser elegant, stiligt, lyxigt och faktiskt lite "bratit" ut XD. Aja mig... :O
Så där har ni lite smakprov, varför inte testa? Då lär ni i alla fall få mina blickar på er ! XD haha

Hopp, nu då? Vad vill ni veta? Vad jag gjorde i helgen kanske? Jo... jag har faktiskt en sak som jag skulle vilja dela med mig av...
Jag har fått körkort (fick jag den 12 April) och givetvis kör jag så mycket som möjligt. I lördes var jag och min käre Pau ute och körde, med kondens i hela bilen, såg knappt ut! XD
Vi körde i alla fall på en landsväg, en ganska traffikerad sådan, i 90km i timmen...
Det är inga problem att köra såläng man håller koncentrationen... men ni förstår... när vi körde såg jag plötsligt en kille gå utmed vägen... Jag kände igen honom... för väl... ush vad jobbigt... fokusen var inte så lätt att bevara kan jag tala om...
HAHA, fanns den ens en poäng med det jag precis sa? Jag tror inte det... i alla fall så kanske ni ville veta att jag fått körkort XD.

Har blivit väldigt mkt killsnack i dagens inlägg, men det blir det aldrig för mkt av! XD
Ha nu en trevlig måndag, själv ska jag göra något så bra som möjligt av en måndag, som redan när jag vaknade var dödsdömd! XD

Chiao!

Kramar 



















 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sjukt cool header :)

2010-05-03 @ 12:50:52
URL: http://jenniferjarlestal.blogg.se/
Postat av: ange <3

jaao, du tycker väl även om boys med huvudbonad ..? ;O :D <3

2010-05-04 @ 18:04:31
URL: http://angelicasway.blogg.se/
Postat av: someone

aff missade du mig??jag gick ju där med;)

2010-05-05 @ 21:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0