Petra- Min vanliga tråkiga måndag!

Gissa vad allihopa!?

DET ÄR MÅNDAG IGEN! Och vad brukar plenis Petra alltid göra på måndagar?

Jo... som vanligt sitter jag här och letar tidsfördriv, och just idag är jag faktiskt duktig och pluggar... på mindre viktiga saker kanske, men ändå!
Senaste timmen väntar egentligen lunch, men jag vill inte sitta ensam och äta, så jag väntar och köper en macka sen istället, får bli så! XD

Idag ska jag hem och rida, och sen åka till vet med min häst. Får se om hon någongång blir helt okej... får nog i alla fall lägga ner ambitionerna och sluta tävla min lille häst...
Ska terrorisera en annan liten polle istället med detta...

Jag såg hur Lizi hade radat upp allt som hon hade att göra nu tills sommarlovet börjar...
Jag har väl lika mycket om inte mer..
Desutom så försöker jag få bukt på hur det är med anställningsbevis?
Har jag rätt att kräva ett sådant? Vad säger att jag inte har rätt till ett?
Är det någon därute som vet?

Jag har i alla fall inte mycket att skriva såhär dags... jag bara väntar på att saker och ting ska bli lättare och gå fortare... tänk vad skönt med ledighet, sol och bad! En sommar med lite jobb och ZERO skola!

Ska i alla fall önska er en härlig dag, och jag ska fortsätta vara ambitiös...
Tänk vilken självdiciplin ;) haha, nå ska jag inet lovprisa mig själv... :D

Mina sista ord blir väl ändå att säga hejdå! och så får vi hoppas att vi hörs av nästa måndag, om jag fortfarande kommer att ha min numera kända håltimma?!


Best wishes!

kram 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0