Petra - om jag hade gåvan att kunna trolla!

Tänk om jag kunde trolla!
Jag inser hur mycket drömmar hade kunnat blir verklighet!
Tänk om ett litet obetydligt spö kunde få snö att bli gräs, och hat att bli kärlek!
Vad jag behöver är bara gåvan att kunna trolla...

Nu hör jag någon sjunga på en sång, och jag vill bara tillägga att jag älskar livet just nu! Finns bara en sak som saknas och jag är säker på att JUST DU vet vad det är...
Ni vet, den där försvunna pusselbiten...

För att kompensera mina annars roman lång inlägg så ska ni inte få mer text att läsa än såhär...
Nu ska jag surfa vidare i mina drömmar, och låta de ersätta verkligenheten!
WHAT A DAYDREAMER I AM! :D


Ha en solig, varm och alldeless strålande dag!
Och ni vet, jkag uppskattar alltid ett sms! ;)

<3333

Kamar  
 



Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej !

allt väl med dig idag ?



Om du fick välja en helt valfri gratisprodukt på Chique, vad skulle du välja då ?

Om du berättar vad du skulle vilja ha här:

http://moonzanna.se/2010/may/supertavling-med-chique.html#comment



Så kan du vinna just den produkten. Svårare än så är det inte !

Lycka till!

Puss & Kram

Sanna

2010-05-20 @ 15:51:54
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0