Sosso - Kwassa Kwassa!

Goder afton.
Jag har haft några lite väl intima dagar med ett historia-arbete som känts som en mardröm. Äntligen är det ivägskickat, om än något försent, och just nu vill jag helst inte tänkta mer på det. Ikväll så står slapp framför datorn och kanske en film på schemat, vilket känns oerhört bra. Imorgon ska jag dock ta itu med en redovisning, men det är ett ganska intressant ämne så det känns faktiskt inte alltför jobbigt, bara jag får det gjort. Denna veckan kommer bli tuff, likaså de kommande veckorna fram till sommarlovet men eftersom att det faktiskt är sommarlov efter det är det helt okej. Tyvärr har jag inte överdrivet många planer inför sommaren och inget jobb heller, men sommar är sommar och jag tror det kan bli en riktigt bra sommar i alla fall. ;)

Jag aktiverade Spotify social för ett par dagar sedan, och var lite besviken när jag såg att ingen annan i PLENIS gjort detta. Därför uppmanar jag nu er att ta er i kragen och få det aktiverat så att jag kan få ta del av era spellistor. Jag tycker dessutom att vi borde göra ett BFF-playlist tillsammans, hihi! ^^ Men tills dess så får ni här på bloggen ta del av mina enligt mig två bästa spellistor. Gillar ni det som låter elektroniskt och synthigt klicka här. Föredrar ni det som låter lite mer indie, klicka här. 

Det var allt för mig denna lördagskväll, förhoppningsvis hörs vi snart igen.
hej
Trackback
RSS 2.0