Elin - Celebrity bites och varm choklad

Hur många gånger jag än gör testerna, hur mycket jag än pluggar på teorin så klarar jag inte repetionerna. Det är hur svåra som helst. Dessutom så märkte jag även att jag är tvungen att göra mörkerkörningen.. KUNDE DEM INTE SAGT DET! jag blir sur.

Efter körskolan åkte jag och tränade ett medelpass. Svettades som en gris och det kändes som om mitt huvud skulle sprängas vilket det fortfarande gör!

Nu tittar jag på celebrity bites på MTV. Ska gå ner och göra lite varm choklad och sen ska jag skriva klart min historia redovisning som jag har på fredag. Sen ska jag sova. Imorgon bär det av till Göteborg för att gå på en utbildningsmässa. Det är ju snart dags att välja en till skola som man ska gå på några år till.

Förresten, är det bara jag som tycker att det börjar saknas lite inlägg från de andra ägarna av denna blogg?
Nää, jag tänkte det. Skärp er ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0