Elin - fredag ååh härliga fredag!

Äntligen är veckan slut, det innbär att det endast är två dagar kvar till första advent, lång ledig (lör,sön,mån) & endast två veckor kvar av praktiken. Great!

Praktik idag hela dagen, kom hem igensnöad vid fyra tiden, tog en dusch för att väcka mina frusna tår, tog en "eftermiddagslur" och vaknade av att Julia frågade vad jag ville ha för pizza, hämtpizza, popcorn, apelsinjuice och idol, en perfekt fredagskväll.

Nu ska jag titta på resultatet av idolprogrammet idag! Jag tyckte att alla var lika bra och dåliga så kan inte riktigt gissa vem som kommer åka ut idag. Men hoppas i alla fall Minnah är kvar.

Resten av helgen ska jag spendera med näsan i teoriboken, och såklart lussebaka kanske? det är ju trots att första advent på söndag.

Har ni haft en bra fredag med mycket roligheter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0