Lizi - VARFÖR?! :S

Ja, varför ska man ha så mycket läxor på love? Hallå det är lov och då ska man få vila från skolan... men det kan tydligen mina lärare inte förstå. Jag har inte haft så här mycket läxor på länga...
Det som måste göras är:
 - UF-företag (En massa, massa skrivande)
 - Inköp och varuthantering (Uppgifter, en massa uppgifter)
 - Matte (Räkna ikapp lite...)
 - Svenska (Muntliga nationella! :O )
 - Rättskunskap (Uppsats)
 - Svenska igen. (Läsa en bok) 

Några av läxorna är som tur var gjorda, de jobbigaste är dock kvar. Men ikväll kommer Elin och Ida hit så då kommer man bli gladare :D !

Min dag idag har inte bara bestått av läxor dock, har varit med Pappa och Mamma på Peking resturang och ätit lunch buffé :) Sen åkte vi till bomässan i arenahallen :) Där lyckades jag hitta lite julklappar också :P Så nu är jag klar med 2, återstår bara 100 till känns det som :P men det är ju ett tag kvar om man säger så :)
När vi kom hem så satte jag mig vid datorn, började skriva på mitt svenskatal, har snart skrivt en sida så är en bit på väg i alla fall :)

Nu ska jag nog göra något roligt i en halvtimme och sen göra lite mer läxa....

Men lyssnar man på lite musik så känns det lite bättre :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=QXM_-EAKgPE

2010-11-16 @ 20:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0