Elin - 29 oktober 2010

Godmorgon!
Vaknade för en stund sedan och trodde att det var lördag. Hade varit underbart skönt då det hade inneburit att jag var klar med historiaprovet och historia uppsattsen. Jag har fortfarande inte pluggat alls till provet så jag har lite smått nervös inför hur det ska gå.

Men nu är det inte lördag utan fredag så det är bara att låta det gå som det går och sen se vad som händer. Ikväll blir det i alla fall en mysig kväll då vi ska hem till Ida som fyller 18 imorgon.

Förresten så börjar höstlovet idag klockan fyra för min del. Ska bli så underbart skönt att få en veckas ledigt och slippa tänka på skolan. Det härliga är sen också att efter höslovet ska jag ha fem veckors praktik på sjukhuset och det kommer bli så roligt. Slippa skolan, jobba som en vuxen osv. sjukt kul!

På själva höslovet kommer det hända mycket saker. Maskerad/halloween fest, the studio i göteborg med anna, frida och amanda, skåneland och mycket mer.

Klockan tickar och jag får väll ta och stiga upp hur sängen och hoppa in i duschen och fräscha till mig.
Bussen går halv tolv så jag har gått om tid! Ska se ifall jag hinner plugga lite också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0