Elin - ett nattligt inlägg

Tjolahopp!
Hur har alla fisar mått idag?

Skoldagen var en perfekt dag, ingen stress och inget viktigt som skulle göras. En slappedag helt enkelt. Efter skolan blev jag och mamma bjuden på lunch av pappa på en kina resturang. Jag har helt kommit underfull med nu att jag inte tål den sortens mat. Illamående och magknip är ej roligt.

Jag även storhandlat med mamma, övningskört, sovit, jobbat idag och från klockan åtta tills nu har jag suttit med en uppsatts som ska vara klar imorgon. Problemet är bara att jag har kommit halvvägs och det jag har skrivit är bara en massa flumm. Tur för mig att vi får lektionen på oss också.. vi har ju dock också ett historia prov på den svenska historian som jag inte ens har kollat på... får göra det imorgonbitti då jag inte börjar förrens halv ett.

ett lycka till till några i plenisgänget som ska köa imorgon för att få en chans att köpa studentbiljetter, det är kanske tur att man har praktik kvart i sju dagen efter.

Men nästa studentfest får ni se upp ;)

John blund slängde just nu lite sömnpulver över mig så nu somnar jag snart.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0