Elin - The studio

Tjolahopp

Hela dagen har spenderats nere i Malmö tillsammans med Lizi, Nicco och Petra. Vi var på The studio och fick leka modell för en dag. Jag hade haft ganska höga förväntningar och tyckte inte det var så speciellt. Det var mycket väntan och lite "modellande" och sminkning. Jag fick i alla fall med mig 11 stycken fotografier så nu är jag verkligen fattig som en kyrkråtta! Kommer inte har råd att göra någonting förrens december, men jag har i alla fall med dessa pengarna fixat farmor, farfar & mormors julklappar ;).

Nu ska jag ta och sova då det är en väldigt stressig dag imorgon, skola, övningskörning på körskola, panikplugg på histora som jag har prov på, på tisdag och fixa studentfest kläder. Jag vet inte riktigt hur jag ska hinna allt faktiskt. Men efter denna vecka så är allt lungt igen ska jag tro... om vi inte får mer läxor som ska göras.




Kommentarer
Postat av: sofie

Vad tycker du om http://liindblaads.blogg.se? en utav få killbloggar, jag tycker han är skit bra!! kram

2010-10-03 @ 23:10:17
URL: http://sofiiestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0