Elin - tjolahopp

Idag är det äntligen fredag och som jag har längtat efter denna helg. Har haft fullt upp hela veckan så ska bli skönt att inte behöva känna all stress. Inte för att skolarbetena tar slut utan hela helgen ska jag sitta hemma och plugga, eller på lördag i alla fall. Men att slippa tänka på att man ska iväg till skolan tidigt på morgonen är alltid härligt.

Jag börjar egentligen inte förrens halv ett men skulle få en OC box av amandas syster och så skulle jag plugga, det har inte gått så bra på pluggfronten då jag inte vet om jag kan skriva om den sjukdomen som jag vill. Det ska ju vara någonting inom kirurg avdelningen. Förhoppningsvis så har jag hela nästa vecka på mig med.

Efter skolan ska åka med Frida in till stan och plugga lite på biblioteket och sen ska jag åka med Ida och köpa skor.

Nu kom Lizi så nu ska vi gå och äta =)

PUSHEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0