Elin - Vad gör jag uppe nu?

Varför är det så att man kan sova hur länge som helst på vardagarna, då man inte får sova länge?
Varför är det så att man vaknar tidigt på helger då man får sova hur länge man vill?

Nu är jag i alla fall vaken och ligger i min varma säng och hör regnet utanför. Ska snart gå ner och äta lite frukost och sen ska jag städa min gadrob, igen jag vet men denna gång har jag en extra rullbar gaderob som jag ska använda mig av också så nu blir det dubbelt så mycket plats.

Sen ska jag såklart också plugga en massa, massa och då menar jag massa teori. Så mycket teori att huvudet nästan sprängs.

Ikväll ska jag och amanda ta tåget till smålandstenar för att fira fridas pojkvän som fyller år med henne och deras kompisar och sen ska jag sova hos Amanda.

En full späckad dag som avslutas med någon roligt!


Jag satt i skolan här om dagen och amanda visade mig en video på en tjej som använt sig av ricinolja i fyra månader, hennes hår hade både blivit tjockare, glansigare och ungefär 3 decimeter längre. Jag sprang till närmaste hälsobutik och köpte en flaska.
Ricinolja är då bra för håret, intressant då man förr använde det som laxermedel. Men det funkar i alla fall och magen har inte kraschat. Du tar ungefär en matsked med olja och så smetar du in det i fuktigt hår. Håret blir superfett så shamponera det efter år.

Resultat - håret blir lent som silke
Kostar runt 70-80 kr i en hälsobutik beroende på om den är ekologisk eller inte.





Nu kurrar magen så nu blir det frukost.


Kommentarer
Postat av: Melinda

Måste man ha det i hårbottnen? Och har du märkt någon skillnad på längden än?:)

2010-12-17 @ 22:16:42
URL: http://liilly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0