Elin - finally

Wihooo äntligen kommer det ett inlägg från mig. Jag har haft fullt upp med båda skola och körskola ända sen belgarna åkte hem. Missade rätt så mycket den veckan så hade ganska mycket att ta igen. Men nu känns det som om jag ligger rätt jämsides med de andra i klassen.

Imorgon är det äntligen fredag och först då bär det av till skolan. Jag har värsta sovmorgonen för skolan börjar inte förrens halv ett. Efter skolan ska jag hem till Anna och fixa oss inför kräftskivan i smålandstenar.


Resten av helgen ska jag bara plugga en massa körkortsteori. Jag ska f*n i mig klara körkortet innan jag går ut i praktik vecka 45.
   Nu ska jag ta och beställa hem bilderna från fotograferingen i skolan och sen ska jag ta och göra något annat roligt. Kanske fundera över vad jag ska ha på mig imorgon!

See you later my friends =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0