Elin - Kom ihåg lista till mig själv

Historia prov
- Medeltiden
Alternativ medicin
- reflektera över 2 föreläsningar
- fördjupa dig i en alternativ medicin
- Studiebesök
Sjukvård
- Skriva om en sjukdom som är vanliga på kirurg avdelningen
- fallbeskrivning
Religion
- frågor om islam
Projektarbete
- projektplan

KÖRKORTSTEORI


Hej på er!
Har ni haft en bra dag idag? Min har varit fullspäckad. Först en lång och seg skoldag, träning & Jobb. Jag kan berätta att jag är lagom trött nu. Att vara duktig och göra alla läxor som ska göras också går inte så bra då alla pappar glöms i skolan eller tappas bort. Istället sitter jag här och har lite ångest. Nu ligger jag i soffan och har ont i ryggen (för jag ligger helt konstigt) och glor på dåliga program iväntan på resultatet från Idol.

Imorgon är det också en lång skoldag med avslutningsmöte med studentutbytet och tandläkarbesök så det kommer bli mycker bussåkning hela dagen. till skolan, från skolan till stan, från stan  till tandläkaren, från tandläkaren till stan, från stan till skolan, från skolan till stan, från stan hem. Blir åksjuk av bara tanken.

Nu ska jag gå ner och hämta ett äpple och sen titta på idol och sen krypa till sängs.


Min bebis har blivit stor =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0