Elin - Nu är det slut på veckan det är dags för fredagsmys

Sitter vid kökdbordes färdig och klar och väntar på att bussen ska gå. Börjar ju inte förrens halv ett så hade en rejäl sovmorgon imorse. Jag vaknade till och med utav mig själv och det har jag inte gjort på länge.

Det öser ner regn och blåser ute så man kan väll säga nu att hösten har kommit till Halmstad. Jag tycker det är ganska mysigt med höst väder, när man sitter inne och tittar på tv med massor av tända ljus. Men när man tvingas gå till bussen och man saknar paraply då är det inte så jäkla roligt längre. Som tur är så hittade jag ett paraply för en timme sen efter att jag vänt upp och ner på hela huset.

Nu ska jag ta och vara lite duktigt och läsa på historian som vi har tills idag och sen ska jag försöka skirva klart min svenska dikt, eftersom att jag hela helgen måste plugga på religionen som vi har prov på, på tisdag.

Efter skolan sticker jag hem till Anna. Hon, Frida och Amanda har hittat på någonting som vi ska göra för att " fira" att jag fyllde 18 i somras, och jag har ingen aning om vad det är. Förhoppningsvis behöver jag inte skämma ut mig. Jag berättar såklart imorgon vad vi gjorde. Sen senare Ikväll ska vi fira Anna som fyller 18 år med utgång. Jag har packat ner mina svara jeans och en puderrosa tunika och mina svarta pumps.

Jag och Amanda förra sommaren
Ska ni hitta på något mysigt ikväll?


Kommentarer
Postat av: Nicco

Aww vilken söt bild på er :D

2010-09-18 @ 13:26:06
URL: http://plenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0