Ida - Har hittat min framtida balklänning

Härlig skoldag idag, slutade lagom tidigt (=halv 10). Hade bara lite projektarbetesinformation och sen var det slut. Sånt gillar vi! Ska strax äta men tänkte bara visa en snygg klänning jag hittade på Msn news. Kanske något att satsa på till studentbalen i juni? Helt klart unik ;] Tips till alla er som har lite kött över hemma (Nicco och Sosso) - gör en klänning som Gaga. Whaaahaow! Höll nästan på att sätta mangon i halsen när jag såg den.

    
Köttklänning. Inte så gott.                                         Mango. Väldigt gott.

Hmm känner mig plötsligt inte så sugen på att äta längre men det kanske går över. Måste ju vara pigg och glad inför teorilektionen. Är lite drygt även fast de skämtar mer än informerar. Jag vill ju köra bil - inte prata om att göra det! ;(

Pusselipusspuss,



Kommentarer
Postat av: Storasyster

Euhw! Just efter att jag läst ditt inlägg pratade de om Gagas klänning och köttplagg på P3 Populär. Tydligen finns det en speciell sida om hattar av kött: http://www.hatsofmeat.com/. !

2010-09-14 @ 17:53:00
Postat av: Ida

Haha vilket sammanträffande! Och usch vad äckligt, vem gör nåt sånt? ;S Minns du när de hade köttkläder på top model?

2010-09-14 @ 21:59:12
URL: http://plenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0