Lizi - Artikel

Blev aldrig att jag åkte in till stan utan stannade i datorsalen, för en stund sedan gick jag in på aftonbladet och hittade en artikel som berättar om en tjej som hade tagit 6 hundvalpar och kastat dem ut i en kall flod, inte nog med det utan hon filmade allt och la ut det på youtube! Jag förstår inte att det kan finnas männsikor som är så hemska, den sista tiden tycker jag att man har kunnat läsa hur mycket som helst om personer som gör hemska saker mot djur. Som tur var för dessa hundvalparna så hade en äldre dam hört något och hon kom dit och lyckades rädda 5 av valparna.
En liknande händelse som jag läste för någon vecka sen var någon som hade grävt ner kattungar levande! Även dessa hade en skyddsängel för några svampplockare hade hört dem och hunnit rädda dem i tid!

Jag blir så fruktansvärt arg när jag läser om sånt här! Vart är människan på väg!?
hade kunnat skriva hur mycket som helst nu känner det som men måste gå för jag börjar snart....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0