Nicco - Finfrämmande på skolan

Ohja, idag hade vi kändisar på skolan. Vänsterpartiets partiledare Lars Ohly var där och pratade. TV-elever som vi är så passade vi såklart på att intervjua honom till internTVn. Han var mycket trevlig ch svarade så snällt på alla våra frågor.

Sedan gick han upp på scenen i mediteket och pratade. Han sa rätt vettiga saker faktiskt. Det var ganska intressant att höra, eftersom båda testen jag gjorde om vilket parti jag ligger närmast visade Vänsterpartiet.

Men vad jag sedan faktiskt röstar på är ju en annan femma ;)

Vi får se, vi får se.


Lars Ohly på scenen i mediteket. Ursäkt min mobilkamera.



Kommentarer
Postat av: bitterfittan

yeeey min älskling lars ohly (:

2010-09-03 @ 00:28:33
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: bitterfittan

(: vad händer för dig ikväll?

2010-09-03 @ 14:33:55
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0