Nicco - Update


Naglarna på


Ett lager grått



Sen flippade jag ur totalt...



Var och städade på BK80 nyss, helt i min ensamhet. När jag skulle torka golvet i en av duscharna så bara ser jag hur en enorm, ENORM, spindel springer mot mig för att attackera. Jag reagerar på pure instinct och gör ca 20 utfall mot den med min mopp under två sekunder. Det var som att slåss med ett lejon. Den var VILD och STOR. 

I alla fall så drog vi oss båda undan. Andrenalinet pumpade. Vi stirrade på varandra i ca 3 minuter. Sen försökte jag liksom kasta rengörngsmedelsvattnet på den. Men det nådde inte riktigt fram. Och moppen var inte så lång att jag kunde stabba den. Så efter några sekunders övervägande så backade jag försiktigt ut och stängde dörren.

Ja, jag vet, kul för nästa lilla 8-åring som ska gå in där och duscha.

Men jävlar vilken adrenalin-kick.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0