Elin - Fredagseftermiddag den 8 april 2011

Har precis varit ute och kissad min bebis, målat naglarna, tittat på Oc, ätit pepparkakor och glass, läst alla bloggar jag kan komma på, gått igenom facebook grundligt, tittat på ett program på tv där jag inte har någon som helst aning om vad det är för något ( som just nu visade sig vara en film som min syster bara älskar).

Ska snart börja göra mig iordning för ska hem till Nicco ikväll och fira henne. En mysig tjejkväll med mat, gottis, filmtittande och massa tjejsnack. Underbart!

Imorgon ska jag och syster hem till min kusin som har 20 års party tillsammans med två av sina kompisar. Det ska bli trevligt! Funderar fortfarande vad jag ska ha på mig!

Nu ska jag se ifall jag fattar vad filmen handlar om.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0