Elin - Sommar och sol

Solen steker på som bara den och jag har fått årets första bonna bränna. Korkat att ligga och sola med shorts på. Förhoppningsvis så lägger sig färgen som jag fått idag så kanske det kan se rätt så normalt ut.

Jag har inte gjort så mycket mer än att sola och slappa. Sjukt härligt om ni frågar mig. Klockan är bara lite över två så har hela dagen framför mig. Jag ska snart fortsätta skriva klart min projektrapport. Men när det är fint väder kan jaginte bara sitta inne. Det dåliga samvetet kryper då fram om man inte nyttjar solen till fullo. 

Som lizi skrev i förra inlägget så är det åter igen skola. Ganska slapp vecka då det inte är så mycket skolarbete utan mer roliga saker. PÅ onsdagkväll är det dags för några tjejer i min klass att redovisa sitt projektarbete. En modevisning och det ska bli hur spännande som helst att se hur det går, sen på fredag har vi något som heter Kulturdag. Då får vi gå runt och äta olika sorters maträtter från olika länder. Lyssna på musik, se dans och teater uppvisningar och själv ska jag förhoppningsvis visa upp min projektarbete tillsammans med Amanda och sen ska jag och Anna sjunga i kören. Mycket roligt! 

Nu ska jag fortsätta sola sen hjälpa mamma med veden. ( om det finns något kvar när jag har solat klart ;))

Hoppas ni har en lika varm och solig dag som vi här i Halmstad har. 

Puss&Kram 

 

Kommentarer
Postat av: s a r a pe r s s so n

Jamen visst får man dåligt samvete av att sitta inne! haha :D

åh, perfekt. jag har gått och funderat över vad man gör på kulturdagen, hade glömt det. haha!



Satt och funderade på din student, vill gärna kolla när du tar studenten asså..! Du har alltid varit en stor del av mig och det är du fortfarande!<3

2011-04-25 @ 19:56:10
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0