Elin - Underbara söndag

Som Lizi skriver så är det omöjligt att vara på dåligt humör när solen skiner och när det är lika varmt som en sval sommardag. Jag har tillbringat halva dagen ute på trappen och läst Godnatt Mister Tom, tagit en tur till affären och köpt glass och spelat kort och kubb med syster. En perfekt söndags eftermiddag.

Trots att det är sista dagen på helgen så har jag inte den ångesten i magen som jag brukar ha inför en ny vecka. Kanske är det för att det är påsklov snart?

Igår var jag och syster på 20 års fest hos min kusin och hans två kompisar nere i Skåneland. Riktigt kul var det och jag verkligen älskar riktiga skånegillen. Stora tält/lokaler, mycket folk, rolig musik och alla kan dansa sjukt bra. Vi bestämde oss för att vi skulle köra hem direkt så var hemma i Halmstad igen vid halv tre tiden på natten.

Nu ska jag ta och plocka undan lite i köket och sen hjälpa mamma med maten.



Ha en fortsatt mysig söndagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0