Lizi - Slutet på årets påsk!

Ja nu är påsken snart slut vilket även betyder att påsklovet också snart är slut för imorgon är det dags för skola igen, känns helt okej förutom att jag inte fått gjort allt skolarbete jag skulle gjort under lovet...

Denna påsken har varit SnajsNajs =) Pappa har även fyllt år så honom har vi firat! Jag bakade en citrontårta men hallonspegel som va väldigt uppskattad =D 
Jag har även läst ut en bok på bara denna helgen, grymt bra bok! Det är "Karriär och köksbesvär" av författarinnan Sophie Kinsella.


Så här ser boken ut!


Så här såg tårtan jag bakde ut :)

Ha nu en superbra måndag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!

Googlade på tårtrecept och hittade hit till din blogg. Jag undrar om du möjligtvis har kvar receptet på tårtan? Och om du skulle kunna dela med dig av det? :)

2011-05-21 @ 10:20:35
URL: http://psafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0