Elin - Sommar 2011

Sommar 2011 börjar närma sitt slut, 6 åringarna ska snart ta första steget in i skolan, några börjar i mellanstadiet, vissa slutar högstadiet och vissa börjar sitt sista år på gymnasiet. Jag själv har i stundens timmar ingen skola att gå till och det känns lite tomt. Men istället har jag ca 45 år framför mig där jag ska jobba, resa & leva livet. Trots att det är en stor trygghet med att gå till skolan fem dagar i veckan och ha sina uppsattser och prov så känns det otroligt spännande att få tjäna sina egna pengar osv.

Min sommar har mest bestått av en massa jobb. Lite jobbigt har det varit att se alla andra ligga och sola på stranden då jag själv inte varit på stranden en enda gång i sommar. Men jag har hittat på en massa annat kul, jag har haft picknik med mina vänner, grillat, haft klassåterträff med tjejerna från högstadiet, träffat farmor och farfar, varit i skåneland med Ida, vandrat i fjällen, varit på tjejkvällar, haft filmkvällar och fyllt 19. Jag har gjort väldigt mycket trots att sommaren svischat förbi.

Sommarvädret har inte varit på topp detta år men jag hoppas att vi får se några fler dagar med sol och blå himmel.





Nu ska jag krypa upp i soffan och läsa veckorevyn som trillade ner i brevlådan innan idag!

Puss&Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0