Elin - alla hjärtans dag

Godmorgon!
Ska snart göra mig klar för att sticka och hämta upp Ida och sen åka vidare till skolan. Har en lektion idag, lite onödigt att åka in men får dåligt samvete. Jag har faktiskt aldrig skolkat, inte en kommit försent med vilje utan det har alltid varit att bussen varit sen, tittat fel på schemat eller att man glömt bort tiden.

I alla fall så är det alla hjärtans dag idag och då ska man ta extra mycket hand om sina nära och kära. Mina bästa vänner ( plenisgänget) kommer hit ikväll + några till och då ska vi titta på film och gråta över killen som vissa av oss inte riktigt har hittat och vräka i oss lite kakor och godis, dock inte lika mycket som förra året, för den natten drömmde jag mardrömmar om kakdeg. 

 

Nu måste jag verkligen gå och göra mig iordning, annars kommer både jag och Ida komma föresent och det vill vi inte! Efter skolan blir det att åka till Maxi och inhandla lite sött till ikväll.

Ha en underbar dag idag!

Många hjärtkramar från mig till dig


Kommentarer
Postat av: Denise

SV: Jaha okej:) Joo min helg har varit bra:) Tycker den gick alldeles för snabbt, men nu är det skolvecka igen. Sportlov nästnästa vecka i alla fall:D

Ha en bra alla hjärtans dag

2011-02-14 @ 16:24:47
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0