Elin - godmorgon?

Är det okej att säga godmorgon nu när klockan börja närma sig fem på eftermiddagen? Kanske inte, men det känns som jag har sovit hela dagen. Vaknade klockan nio av att lillasyster kom in och sa att om vi ville ha scones till frukost fick jag komma ner nu, och scones kan man ju inte missa. Detta resulterade i att jag fick ca sex timmars sömn vilket är lite om man bara ska ligga hemma, man eller i alla fall jag blir bara tröttare av att vara hemma och inte göra något. Jag somnade i soffan igen vid ett tiden när jag precis satt på The dark night på tv;n. Sen sov jag till klockan var tre. När jag sover mellan dessa klockslagen på eftermiddagen känns det som om jag har sovit hela dagen. Men nu är jag vaken och ligger och väntar på att mamma ska komma hem från affären så att vi kan laga lite mat, både kylen och magen ekar just nu.

Ikväll ska jag och Ida gå på bio, Love and other drugs. Den verkar väll vara okej, huvudsaken är att jag får göra något annat än att bara ligga och halvruttna hemma och då passar det väll bra att göra något med en av sina bästa vänner?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0