Elin - Instuderingsfrågor och en sjuk syster

Tv;n spelar Hanna Montana The Movie, lillasyster ligger/låg i soffan och är sjuk och jag sitter på golvet och pluggar lite turism, har snart svarat på ett par instuderingsfrågor som vi kommer ha prov på imorgon. Ska snart ta en varm dusch och göra mig klar och sen köra in till stan och möta upp vännerna kanske på en fika? Och så ska vi såklart gå till resebyrån och se ifall vi kan bestämma oss för vilken resa vi ska boka. Men det lutar sig fortfarande mot Rhodos västkust? Har någon varit där som kan berätta hur det är, ser ut ?  

Senare ikväll skulle jag egentligen tränat spinning men eftersom jag har ett prov imorgon och jag inte pluggar specielt mycket stannar jag hemma och läser lite istället. Man måste prioritera!


(bild från stugan i sommras, (säkerligen har ni sett den innan)  men just nu har jag inga bilder på datorn)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0