Elin - music in a playlist

Navy CIS spelas på tv;n och jag ligger i soffan och funderar på vad jag ska packa ner i väskan. Åker ju till Stockholm imorgon direkt efter skolan så hinner inte hem inom och packa utan familjen hämtar mig direkt på skolan. Lillasyster har precis hjälpt mig att lägga över lite musik på mobilen så man har någonting att lyssna på under 6 timmars bilresa och lyxigt som vi har det med DVD inbyggd i ryggstöden i bilen funderar jag på om jag ska packa ner några filmer som man kan titta på också.

Idag har jag sökt lite jobb och förhoppningsvis hör någon av sig och på eftermiddagen kom Amanda till mig och vi fick gjort lite på projektarbetet. Äntligen börjar vi komma någonstans och det blir bra tror jag. Städat på dagis har jag också gjort.

Imorgon är det skola som vanligt, privatekonomi och historia har jag imorgon (turismen är inställd) med en stor fet håla mellan lektionerna, men kommer väll på något att göra, plugga vore bra kanske?

Jag kommer inte att blogga förrens på tisdag igen, eller måndag natt för kommer antagligen inte ha tillgång till internet i lägenheten vi ska bo i. Men jag kan ju alltid försöka fixa det! Men för säkerhetens skull överlåter jag allt ansvar för att det uppdateras dagligen till mina andra bloggkamrater.



Men nu måste jag verkligen gå och packa om jag ska komma isäng innan det är morgon igen!

NattiNatt


Kommentarer
Postat av: Becca

Sådär ja, nu är dagens Sweetie uppe igen :D

Så passa på att anmäla dej för tusan ;)

2011-02-18 @ 07:39:27
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Vanilla

sv: Haha bra poäng Nicco! Fixar det nu.

2011-02-18 @ 21:59:58
URL: http://absolutvanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0