Elin - Onsdag

Godmorgon!

Vaknade vid åtta och var rätt så pigg men tvingade mig själv att somna om för jag vet hur trött jag blir frammåt eftermiddagen. Gick istället upp vid tio och nu är jag super pigg!

Jag är också hemma från en super mysig och härlig helg i Stockholm tillsammans med min familj. Vi gjorde inte så mycket förutom att strosa omkring på stan och gå på slottet, representations, bernadott och gästvåningen och tre kronor museet, väldigt intressant och roligt.


Utanför slottet

Utanför slottet

En liten vakt uppvisning

Gamla stan

Jag och syster på torget där Stockholms blodbad ägde rum.

( alla bilder är tagna av min iphon pga att jag glömde kamran i lägenheten hela tiden)

Idag är det i alla fall onsdag och det är sportlov. Har inget speciellt inplanerat idag men jag funderar på om jag ska låna bilen och sticka till Friskis&Svettis och träna lite och sen begrava mig i historiaböckerna. Har ett jätte historiaprov om 1,5 vecka så det är bäst att börja i tid (vilket jag aldrig gör men).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0