Elin - tredje februari

Jag var uppe med tuppen i morse för att sticka in till skolan och köpa en biljett till studentfestbiljetten. Hämtade Ida åkte in till skolan, köpte biljett och sen åkte hem igen.

Nu har jag sovit några timmar och ska snart åka till skolan igen för att göra klart ett grupparbete tillsammans med Hanna i turismen. Först ska jag äta nudlar med kycklingsmak, hoppa ur myskläderna och ta på mig obehagliga jeans, åka inom affären och köpa lite godis och sen ta mig till skolan vid halv tre. Just det, jag ska också inom mammas jobb och lämna en lönespecifikation, mamma stackarn ligger hemma och är sjuk.

Nej! Nu har jag inte tid att sitta här längre! Ha en bra dag mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0