Elin - 3 januari 2011

Att ta långa sovmornar ger stora konsekvenser när det gäller att somna på kvällarna. Jag somnar inte förrens vid två tre tiden och går inte upp förrens 12 - 1 tiden. Jag håller så smått på att vända dygnet.

Just nu halvligger jag med soffan med datorn i knät och tittat på CSI triologin samtidigt som jag & Amanda disskuterar över Facebook vad vi ska göra med vårt projektarbete och om vi ska ta en halvspontan sista minuten resa bort från vekligheten. Jag blir seriöst deppig av detta vinterväder. Inte att det är grått och tråkigt utan att det är kallt och ruggit och man måste gömma sig i stora jackor, halsdukar, vantar och mössor. Hellre går jag med shorts och linne en varm sommardag.


imorgon ska jag försöka komma upp i god tid och sen sticka iväg och träna någon timme, sen får vi se vad dagen har att erbjuda.

Sovgott ni som är nattugglor som jag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0