Elin - Dags att släcka

Nu är det dags för mig att stänga ner datorn och släcka lampan. Det har varit en lång dag idag och tröttheten kommer snart ifatt mig trots en liten stunds tupplur vid fem tiden.

Efter den lilla mysiga stunden med Amanda och mamma i stan fick jag med mig lite saker hem, två tröjor, ett linne och lite söta inredningsaker/prydnadssaker. Allt gick på endast 200 kr. Jag lägger upp allt här imorgon så får ni se vad för fint det blev..

Nu skickade pappa precis ett SMS och sa att jag skulle sova. Undra om de hör nerifrån att jag fortfarande är vaken och knappar på min lilla dator. Väldigt dåligt isolerat golv isåfall.

Imorgon eller idag rättare sakt ska jag trots mitt beslut kämpa på med uppsattserna i Alternativ Medicinen, läraren lät mig inte nöja mig med ett G. Har tills tisdag på mig att lämna in det, får se hur det går. Hittade i alla fall dokumenten på datorn så slipper skriva om det helt från början.

Imorgonkväll är det också träning med Amanda, Sara och Catarina, det kommer bli ett medel/station pass och det blir nog roligt.

Pusshej leverpastej


Kommentarer
Postat av: rebecca

bra skrivet,

jo det är ju sant det finns många som är mer mognare. men somsagt det är en väldigt tidig ålder. och tycker man ska sitta ner och ta det där på fullaste allvar och verkligen diskutera om de, om man är reda för det. man skapar ju liksom ett nytt liv ;o

2011-01-16 @ 10:42:05
URL: http://beccakan.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej, just nu har jag en "Veckans-blogg" tävling på min blogg. Vinnaren länkas i ett inlägg och i menyn på min blogg 1 vecka :) ANmäl dig gärna :)



http://muttiz.blogg.se/2011/january/veckans-blogg.html

2011-01-16 @ 13:30:42
URL: http://muttiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0