Elin - Måndag igen

Jahopp, nu vart det måndag igen. Endast en lektion i skolan idag och det var privatekonomi. Vi gick igenom lite om aktier, fonder, hur man ska spara och lite sånt bra att veta.

Nu har jag i alla fall köpt min balklänning och det känns super skönt. Blev den som jag la upp för någon dag sedan fast i plommonfärg då.

Nu tittar jag på high school musical med syster och vid sju ska jag åka och träna Kiboxning med min andra syster. Måste ju träna upp sig inför sommaren och utlandsresan med Ida, Petra & Lizi. Det ska bli så mysigt så nu ska vi bara boka resan också och det ska vi göra denna helg eller nästa. Har ni något förslag på någon plats/land/ö man ska besöka, så säg det gärna. Vi är öppna för förslag.

Fler år gammal bild, från en tjejkväll hemma hos Nicco.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0