Elin - mörk choklad och let´s dance

Äntligen fredag. Det har varit en helt okej vecka, allting har rullat på trots att det varit första veckan efter jullovet. Slutade somsagt sent idag så blev hämtat av mamma, fixade tacos till mat tillsammans med pappa och sen agerade jag taxi till Julia och hennes kompisar som skulle på skoldisco. Ska hämta dem igen om 20 minuter.

Om man är sugen på något att stoppa i munnen, en stor skål med godis, mat eller frukt så rekomenderar jag att äta en bit 90 % choklad. Efter att man ätit en sådan bit är man inte sugen att äta något annat.

Nu ska jag ta och leta upp en jacka som jag kan använda då Balder precis åt upp/drog sönder min precis. Dumma hund. Nu blir det att lägga pengar på en jacka också.

Ska nu köra och hämta julia på skolan.

Ha en fortsatt bra fredagskväll!

Pusshejs

Kommentarer
Postat av: ModelBea

Vad kul att du var med i Dagens blogg så att jag kunde hitta dig! Dagens bloggar är nu uppe, se om det var du som vann!



Ifall du inte hade lyckan med dig den här gången så kanske den kommer idag, länken nedan är till Vinnar och det nya anmälningsinlägget :)



http://modelbea.blogg.se/2011/january/dagens-bloggar-2.html



Kram Bea

2011-01-15 @ 12:40:48
URL: http://modelbea.blogg.se/
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Superfin blogg! Var gärna med i VECKANS BLOGG, vinnaren blir länkad i ett inlägg om dagen i en HEL vecka! Kram!

2011-01-15 @ 15:53:19
URL: http://ellminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0