Elin - seg som en åsna

Godmorgon, godmiddag, godkväll!

Gud vad jag har varit seg idag. Trots en alkoholfri kväll för mig tog den långa kvällen mycket energi. Har legat i min säng och tittat på OC hela dagen förutom två timmar då jag fick hoppa in för Tobbe på jobbet. Helgstädningen på dagis. Lite segt men alltid värt det när lönen kommer i slutet av månaden och just nu gör jag nästan allt för att få ihop pengar. Delar av plenisgänget planerar en resa utomlands i mitten av maj och det saknas några tusenlappar. 

Trots att jag hade lite läxor och projektarbete att ta tag i gjorde jag inte det. Bestämde mig istället för att ta det lungt.

Klockan börja närma sig åtta och jag ska hämta lite glass och pakera mig framför tv;n. Det kanske går någon bra film eller spännande CSI program. Imorgon börjar jag i alla fall inte förrens halv två men mamma och jag ska först inom Hanna Morris och beställa min klänning. Äntligen! 

Har ni haft en mysig helg? 

 


Kommentarer
Postat av: Lizi

Härligt att du hittat en klänning du gillar! =) Den va jätte fin! :D

2011-01-24 @ 08:28:48
URL: http://plenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0