Lizi - Måndag...

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera här på bloggen, har inte haft nått att skriva och har igentligen inte det nu heller. Min helg har varit super tråkig... skulle igentligen ut med resten av plenis gänget och en massa andra männiksor :) men självklart blir man sjuk och får vara hemma hela helgen :/ Mår fortfarande inte så bra, min hals vill döda mig tror jag...

Humöret är inte heller det bästa just nu.. någon som har några bra idéer på hur man blir på bättre humör och kan glömma allt det tråkiga för ett tag? Har ni några bra tips så skriva gärna ;)

Nä nu ska jag inte vara tråkig och bara klaga! Man får hålla humöret uppe och vänta på sommaren! (allt brukar bli bättre på sommaren :)). Eller tills vi ska åka utomlans! :D Börjar bli taggad på att göra det trots att bara tanken på att sitta i ett flyg gör mig livrädd! Någon som har några bra tips för att bli av med flygrädsla? Förutom så som de gör i hälsoresan x)

Ni får ha det så bra och jag hoppas jag kommer att börja uppdatera lite oftare nu! men förvänte er inte allt för mycket ;) Haha!
 

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

kladdkaka ;P oki =) skola som vanligt för min del, bloggen också :) hur mår du denna måndag då, skönt att komma tillbaks till vardagen? (;

2011-01-24 @ 15:39:36
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0