Elin - äntligen sommar <3

Halloj!
Här har det varit tomt. Det är mycket som har hänt de senaste veckorna och tankarna har varit åt andra håll.
Studenten, studentbal, fester, tjejkvällar & jobb är det som tagit upp mina dagar. Det har alltså varit fullt upp.
   Nu börjar sommaren och jobb står på schemat. Börjar jobba på midsommarafton och kommer förhoppningsvis jobba hela sommaren, kanske ännu längre om jag har tur. Jobbar som städerska på ett hotell så arbetet är både jobbigt och stressigt, men när lönekuveret kommer i brevlådan är det inte så jobbigt längre.
   Det har redan gått en vecka sedan jag och mina galna klasskompisar och vänner sprang ut genom skolans dörrar som galna höns sjungandes för vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, för vi har tagit studeeeenteeeeen. FYFAN VAD VI ÄR BRA! Det var helt klart den bästa dagen i mitt liv hitintills, skulle gärna göra om den och känna den glädje som alla treor i hela halmstad kände den dagen. 

Förhoppingsvis kommer vi har tur med vädret i sommar också, så man kan springa runt på gröna ängar med brunbända ben. Sitta ute på altanen när klockan slår om till kvällstid och lyssna på fåglarnas kvitter och trädens sång. Det är sommar för mig, även heldagar på stranden och mysiga kvällar med vännerna...

Nu ska jag återgå till att titta på film med lillasyster och hennes kompis. De tittar på en film som heter Amanda, som handlar om en häst. Lite lassie stuk...

Imorgon är det lördag och jag ska fortsätta på att göra klart min och Amandas lilla walk in closet som vi innan bara haft som ett förvarningsutrymme till alla våra grejer som inte får plats i våra rum eller någon annanstans i huset. tömt och skurat golvet har jag redan gjort så imorgon ska det målas både väggar och golv. Tror det kommer bli awsome när det väl blir klart! 

Som ett slut på detta inlägg bjuder jag på lite bilder från studenten och balen! De dagarna var verkligen perfekta!
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0