Elin - Äntligen faller bitarna på plats

Just nu känns det som om alla bitarna faller på plats. Jag har fått tag i ett sommarjobb och det blev som lokalvårdare på ett hotell. Känns helt okej eftersom jag tycker att det är roligt att städa och göra fint.

Helgen närmade sig med stormsteg och imorgon är det fredag igen. Imorgon blir det partay hos Petra som fyller 19 år, gammal tant med andra ord! Resten av helgen kommer jag åter igen spendera med historia boken. Har ett till historia prov om en vecka och det handlar om 1 & 2 världskrigen och mellankrigstiden, så det är rätt så mycket information som ska lyckas stanna kvar i hjärnan. Vi får väll se hur det går som jag alltid säger. 

Men nu ska jag ta och titta lite på tv, innan jag går och lägger mig. 

Haft en bra dag idag? 

                                                                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0