Elin - En ny vecka börjar alltid med en måndag

Godmorgon!

Idag var det måndag igen. En ny vecka framför oss med massor av saker som händer. Denna vecka + nästa vecka har jag väldigt mycket att göra i skolan. En massa redovisningar och prov. Men såklart händer det en massa roligheter också. På fredag blir det partey hos Lizi, på lördag kommer släkten + pappa fyller år, Amanda har också en sminkkväll hemma hos sig. Så tråkigheter för även med sig roligheter.

Ida kommer snart och hämtar upp mig och då sticker vi iväg till skolan. Idag är det en av de kortaste skoldagarna, slutar tjugo i tre och då blir det att ta sig hem så snabbt som möjlig och sen ha näsan i historiaboken för att sen åka och träna kiboxning vid sju tiden.

En fullproppad dag med massor att göra. Nu ska jag gå och göra mig iordning, packa väskan och gå på toa.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0